Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Д О В І Д К А

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до  районної державної адміністрації за1 півріччя 2019 року

 

    Робота із зверненнями громадян в районі за 1 півріччя 2019 року проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та доручень голови районної державної адміністрації з цих питань.

     Додатково розроблені заходи на виконання вимог зазначеного Указу на 2019 рік.
Стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2018 рік  розглянуто на засіданні колегії 30 січня 2019 року, за підсумками якої прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2019 року № 20, а про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перший квартал 2019 року розглянуто на нараді у голови районної державної адміністрації 06.04.2019 року.    Матеріали колегії райдержадміністрації  оприлюднено на сторінках районної газети ”Промінь” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проходять щомісячно.
   Проведено 6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.   
Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться відповідно до затверджених графіків.  Проведено 53 особистих прийоми головою та заступниками голови райдержадміністрації, на які звернулося 29 чол. (за 1 півріччя 2019 року проведено 60 прийомів, звернулось 37 чол.)
Головою та заступниками голови районної державної адміністрації проведено 6 виїзних  прийомів у виконкомах 6 сільських рад. Надійшло 11 звернень. Матеріали по них висвітлено в районній газеті „Промінь”.
Налагоджено співпрацю районної державної адміністрації з редакцією районної газети «Промінь» з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. Щомісячно розміщуються графіки роботи постійно діючих прямих та гарячої телефонних ліній, графіки виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, надається правова консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації  жителі району мають можливість  ознайомитися з узагальненими відомостями про роботу із зверненнями громадян, графіками роботи „гарячої” телефонної лінії, особистого та виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації.
В газеті „Промінь” надруковано статті «Про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2018 рік» (19.01.2019), «На прийомі в Абрамівці говорили про проблеми місцевих мешканців» (26.01.2019), «На прийомі в Старицьківській сільраді піднімали питання землі, соціального захисту та інші» (16.02.2019), «Кошманівці переймалися теплом у школі та автобусним сполученням із райцентром» (23.03.2019), «Сахнівщинців хвилювали питання отримання субсидій та землі» (19.04.2019), «Базилівщинці переймалися питаннями соціального захисту і пенсійного забезпечення» (25.05.2019), «Дмитрівці на прийомі піднімали різні важливі питання» (22.06.2019).
        Крім того, в районній державній адміністрації працює телефон „довіри”, заступники голови райдержадміністрації та начальники управлінь та відділів беруть участь у проведенні „прямих” телефонних ліній, щодня громадяни можуть спілкуватися з керівниками району. Графіки їх проведення  доводяться до населення району на сторінках районної газети „Промінь”.
Проведено – 6 «гарячих» телефонних ліній, надійшло 10 звернень. На телефон «довіри» звернулося  11 чол. (за 1 півріччя 2018 року 6 «гарячих» телефонних ліній, надійшло 14 звернень).
        До райдержадміністрації надійшло 7 письмових  звернень, що на 4 менше проти відповідного минулого року.
Надійшло  2 колективні звернення. Повторні звернення не надходили.
Найбільшу частку  з усіх звернень  громадян становлять питання:
- соціального захисту – 21 (62 %), за 1 півріччя 2018 року - 18 (38 %);
- аграрної політики і земельних відносин 8 (24 %), за 1 півріччя 2018 року 11 –  (23 %);
Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  дано ґрунтовні роз’яснення.
За 1 півріччя 2019 року до Машівського бюро правової допомоги безоплатну первинну правову допомогу отримали 560 чол., 35 клієнтам надано адвоката за призначенням.
Аналізуючи характер правових питань, на які було надано безкоштовні правові консультації, слід зазначити, що найчастіше звернення стосуються питань:
- соціального забезпечення -  60
- адміністративного права - 11
- спадкового права - 72
-  сімейного права - 96
-  земельного права - 20
-  трудового права - 10
-  договірне право - 10

Продовжено практику заслуховування звітів керівників управлінь, відділів райдержадміністрації та районних служб, голів сільвиконкомів про роботу із зверненнями громадян.
Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  № 109 на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано звіти голови Кошманівського сільвиконкому (18.02.2019), Абрамівського сільвиконкому (15.04.2019), начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації (21.01.2019), головного лікаря комунального некомерційного підприємства "Машівська центральна районна лікарня" Машівської районної ради Полтавської області (18.03.2019), начальника фінансового управління райдержадміністрації (13.05.2019), заступника начальника Карлівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (19.06.2019).
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом  звернень громадян  у Кошманівському, Абрамівському сільвиконкомах,управлінні соціального захисту населення, НП "Машівська центральна районна лікарня", управлінні Державної казначейської служби України у Машівському районі Полтавської області, центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділі Державного реєстру виборців, фінансовому управлінні райдержадміністрації, Карлівському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області.
Районна державна адміністрація і надалі  забезпечуватиме  всебічне дотримання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".  
 

Наверх ↑