Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Д О В І Д К А
про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до  районної державної адміністрації за 1 квартал 2018 року

         Робота із зверненнями громадян в районі за 1 квартал 2018 року проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та доручень голови районної державної адміністрації з цих питань.
       Додатково розроблені заходи на виконання вимог зазначеного Указу на 2018 рік.
Стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік  розглянуто на засіданні колегії 31 січня 2018 року, за підсумками якої прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 31.01.2018 року № 30.
Матеріали колегії райдержадміністрації  оприлюднено на сторінках районної газети ”Промінь” та через районне радіо.
При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проходять щомісячно.
       Проведено 3 дні контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення, відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.   
Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться відповідно до затверджених графіків.  Проведено 31 особистий прийом головою та заступниками голови райдержадміністрації, на які звернулося 16 чол. (за 1 квартал 2017 року проведено 32 прийоми, звернулось 22 чол.)
Головою та заступниками голови районної державної адміністрації проведено 3 виїзних  прийоми у виконкомах 3 сільських рад. Надійшло 7 звернень. Матеріали по них висвітлено в районній газеті „Промінь”.
Налагоджено співпрацю районної державної адміністрації з редакціями районної газети «Промінь» та районного радіо з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. Щомісячно розміщуються графіки роботи постійно діючих прямих та гарячої телефонних ліній, графіки виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, надається правова консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань.
На офіційному веб-сайті райдержадміністрації  жителі району мають можливість  ознайомитися з узагальненими відомостями про роботу із зверненнями громадян, графіками роботи „гарячої” телефонної лінії, особистого та виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації.
В газеті „Промінь” надруковано статті «Про роботу із зверненнями громадян за 2017рік» (13.01.2018), «Оплата за земельні паї, відсутність поштового відділення, медичне обслуговування та інше».
        Крім того, в районній державній адміністрації працює телефон „довіри”, заступники голови райдержадміністрації та начальники управлінь та відділів беруть участь у проведенні „прямих” телефонних ліній, щодня громадяни можуть спілкуватися з керівниками району. Графіки їх проведення  доводяться до населення району на сторінках районної газети „Промінь”.
Проведено – 3 «гарячі» телефонні лінії, надійшло 7 звернень. На телефон «довіри» звернулося  3 чол.
        До райдержадміністрації надійшло 4 письмових  звернень, що на рівні минулого року.
Надійшло  2 колективні звернення. Повторні звернення не надходили.
Найбільшу частку  з усіх звернень  громадян становлять питання:
- соціального захисту – 12 (60 %), за 1 квартал 2017 року - 9 (34,6 %);
- аграрної політики і земельних відносин 3 (15 %), за 1 квартал 2017 року 5 –  (19,2 %);
Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  дано ґрунтовні роз’яснення.
За 1 квартал 2018 року до Машівського бюро правової допомоги звернулося  221 чол., з них: 208 - надано роз’яснення, консультацію, включаючи складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру) та 13 - надано безкоштовного адвоката.
Аналізуючи характер правових питань, на які було надано безкоштовні правові консультації, слід зазначити, що найчастіше звернення стосуються питань:
- соціального забезпечення -  21
- адміністративного права - 37
- спадкового права - 35
-  сімейного права - 61
-  земельного права - 1
-  трудового права - 28
-  договірне право - 24

Продовжено практику заслуховування звітів керівників управлінь, відділів райдержадміністрації та районних служб, голів сільвиконкомів про роботу із зверненнями громадян.
Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  № 109 на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано звіти голови Кошманівського сільвиконкому (22.01.2018), головного лікаря Центру ПМСД (19.02.2018), начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації (19.03.2018).     
Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом  звернень громадян  у Кошманівському сільвиконкомі,центрі ПМСД,  управлінні соціального захисту населення, відділі агропромислового розвитку, секторі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Районна державна адміністрація і надалі  забезпечуватиме  всебічне дотримання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".  

Наверх ↑