Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Д О В І Д К А

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до  районної державної адміністрації за І квартал 2020 року.

 

 

         Робота із зверненнями громадян в районі за 1 квартал 2020 року проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та доручень голови районної державної адміністрації з цих питань.

       Додатково розроблені заходи на виконання вимог зазначеного Указу на 2020 рік.

Стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2019 рік  розглянуто на засіданні колегії 29 січня 2020 року, за підсумками якої прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 29.01.2019 року № 20.

Матеріали колегії райдержадміністрації  оприлюднено на сторінках районної газети ”Промінь” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проходять щомісячно.

       Проведено 3 дні контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.    

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться відповідно до затверджених графіків.  Проведено 9 особистих прийомів головою та заступниками голови райдержадміністрації, на які звернулося 5 чол.

Головою та заступниками голови районної державної адміністрації проведено 1 виїзний  прийом у виконкомі Абрамівської  сільської ради. Надійшло 4 звернення. Матеріали по них висвітлено в районній газеті „Промінь”.

Налагоджено співпрацю районної державної адміністрації з редакцією районної газети «Промінь» з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. Щомісячно розміщуються графіки роботи постійно діючих прямих та гарячої телефонних ліній, графіки виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, надається правова консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації  жителі району мають можливість  ознайомитися з узагальненими відомостями про роботу із зверненнями громадян, графіками роботи „гарячої” телефонної лінії, особистого та виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації.

В газеті „Промінь” надруковано статті «У минулому році жителі найчастіше зверталися до райдержадміністрації з приводу соцзахисту та землі»» (25.01.2020), «Прийом в Абрамівці»(25.01.2020),

        Крім того, в районній державній адміністрації працює телефон „довіри”, заступники голови райдержадміністрації та начальники управлінь та відділів беруть участь у проведенні „прямих” телефонних ліній, щодня громадяни можуть спілкуватися з керівниками району. Графіки їх проведення  доводяться до населення району на сторінках районної газети „Промінь”.

Проведено – 2 «гарячі» телефонні лінії, надійшло 3 звернення. На телефон «довіри» звернулося  6 чол.

        До райдержадміністрації надійшло 2 письмові  звернення, що на 2 менше проти минулого року. Повторні та колективні звернення не надходили.

Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  дано ґрунтовні роз’яснення.

Протягом І кварталу 2020 року у Машівському бюро правової допомоги безоплатну первинну правову допомогу отримали 245 осіб, та 21 клієнт отримали адвоката чи працівника бюро для представництва інтересів в судах.

Аналізуючи характер правових питань, на які було надано безкоштовні правові консультації, слід зазначити, що найчастіше звернення стосуються питань:

  • Соціального забезпечення  – 25

  • Спадкового права 51

  • Сімейного права 111

  • Земельного права  – 35

  • Адміністративного права 12

  • Трудового права  – 5

  • Договірне право 6.

Продовжено практику заслуховування звітів керівників управлінь, відділів райдержадміністрації та районних служб, голів сільвиконкомів про роботу із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  № 109 на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано  звіти начальника фінансового управління райдержадміністрації (29.01.2020), начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації (24.02.2020).

Проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом  звернень громадян  у відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту, фінансовому управлінні, управлінні соціального захисту населення, архівному відділі, центрі надання адміністративних послуг райдержадміністрації, комунальному некомерційному підприємстві Машівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Машівської районної ради Полтавської області.

Районна державна адміністрація і надалі  забезпечуватиме  всебічне дотримання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".   

 

Наверх ↑