Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Д О В І Д К А

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до  районної державної адміністрації за 1 квартал 2019 року

 

         Робота із зверненнями громадян в районі за 1 квартал 2019 року проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та доручень голови районної державної адміністрації з цих питань.

       Додатково розроблені заходи на виконання вимог зазначеного Указу на 2019 рік.

Стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2018 рік  розглянуто на засіданні колегії 30 січня 2019 року, за підсумками якої прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2019 року № 20.

Матеріали колегії райдержадміністрації  оприлюднено на сторінках районної газети ”Промінь” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проходять щомісячно.

       Проведено 3 дні контролю з питань перевірки виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.    

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться відповідно до затверджених графіків.  Проведено 32 особистих прийоми головою та заступниками голови райдержадміністрації, на які звернулося 21 чол. (за 1 квартал 2018 року проведено 31 прийом, звернулось 16 чол.)

Головою та заступниками голови районної державної адміністрації проведено 3 виїзних  прийоми у виконкомах 3 сільських рад. Надійшло 4 звернення. Матеріали по них висвітлено в районній газеті „Промінь”.

Налагоджено співпрацю районної державної адміністрації з редакцією районної газети «Промінь» з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. Щомісячно розміщуються графіки роботи постійно діючих прямих та гарячої телефонних ліній, графіки виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, надається правова консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації  жителі району мають можливість  ознайомитися з узагальненими відомостями про роботу із зверненнями громадян, графіками роботи „гарячої” телефонної лінії, особистого та виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації.

В газеті „Промінь” надруковано статті «Про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2018 рік» (19.01.2019), «На прийомі в Абрамівці говорили про проблеми місцевих мешканців» (26.01.2019), «На прийомі в Старицьківській сільраді піднімали питання землі, соціального захисту та інші» (16.02.2019), «Кошманівці переймалися теплом у школі та автобусним сполученням із райцентром» (23.03.2019).

        Крім того, в районній державній адміністрації працює телефон „довіри”, заступники голови райдержадміністрації та начальники управлінь та відділів беруть участь у проведенні „прямих” телефонних ліній, щодня громадяни можуть спілкуватися з керівниками району. Графіки їх проведення  доводяться до населення району на сторінках районної газети „Промінь”.

Проведено – 3 «гарячі» телефонні лінії, надійшло 6 звернень. На телефон «довіри» звернулося  7 чол. (за 1 квартал 2018 року 3 «гарячі» телефонні лінії, надійшло 7 звернень).

        До райдержадміністрації надійшло 4 письмових  звернень, що на рівні минулого року.

Надійшло  1 колективне звернення. Повторні звернення не надходили.

Найбільшу частку  з усіх звернень  громадян становлять питання:

-         соціального захисту – 15 (60 %), за 1 квартал 2018 року - 12 (60 %);

-         аграрної політики і земельних відносин 7 (28 %), за 1 квартал 2018 року 3 –  (15 %);

Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  дано ґрунтовні роз’яснення.

Продовжено практику заслуховування звітів керівників управлінь, відділів райдержадміністрації та районних служб, голів сільвиконкомів про роботу із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року  № 109 на нарадах у голови райдержадміністрації заслухано звіти голови Кошманівського сільвиконкому (18.02.2019), начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації (21.01.2019), головного лікаря комунального некомерційного підприємства "Машівська центральна районна лікарня" Машівської районної ради Полтавської області (18.03.2019).     

Загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом  звернень громадян  у Кошманівському сільвиконкомі,управлінні соціального захисту населення, НП "Машівська центральна районна лікарня", управлінні Державної казначейської служби України у Машівському районі Полтавської області, центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділі Державного реєстру виборців.

Районна державна адміністрація і надалі  забезпечуватиме  всебічне дотримання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".   

 

 

Наверх ↑