5 головних запитань про монетизацію субсидій

Версія для друкуВерсія для друку

1.Чи потрібно повторно подавати документи ?

Так, усім отримувачам субсидій обов’язково потрібно У ТРАВНІ подати ЗАЯВУ на  монетизацію і ДЕКЛАРАЦІЮ про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних.

В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг.

Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році.У травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації субсидій.

 

2.Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок?

На кожного отримувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис у банку, на якому будуть відображатися кошти житлової субсидії у грошовій формі.

Персональних обліковий запис матиме  спеціальний режим використання. Тобто, кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й  воду.

Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону-у червні-суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії. Рахунок кожному  Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк.

 

3.Як відбуватиметься оплата за комунальні послуги?

Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їй субсидію. Про це, та про те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням.

Для субсидіатнів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел:0800210800.

 

4.Чому Ощадбанк?

Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно-енергетичного комплексу.

Банк володіє найбільшою мережею відділень-понад 3200,які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий ДОСВІД щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк.

Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме.

 

5.Чому гроші не роздадуть одразу на руки?

В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки,є ризик гіперінфляції та кризи комунальних неполатежів.

Уявімо ситуації, що 8 млрд.грн. щомісяця замість оплати комуналки попадатимуть на  споживчий ринок. Уже через два місяці житлово-комунальне господарство України спіткає колапс , адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ.

Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта  в Ощадбанк, а все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року ,за результатами опалювального сезону ЕНЕРГООЩАДНІ українці зможуть забрати з банку готівкою.

Наверх ↑