ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Версія для друкуВерсія для друку

31 серпня 2020 року відбулося засідання колегії райдержадміністрації під головуванням Андрія Олексійовича Карацюпи.Про підсумки економічного і соціального розвитку та виконання бюджету району за І півріччя 2020 року проінформувала завідувач сектору енергетики та захисту довкілля райдержадміністрації Жилін Наталія Вікторівна. За її інформацією бюджет Машівського району (зведеного) по надходженню доходів без урахування трансфертів за І півріччя 2020 року виконано в цілому на 95,8 % і при уточненому плані 36284,7 тис. грн. фактично надійшло 34750,2 тис. грн., або менше на 1534,5 тис. грн., а з урахуванням трансфертів, тобто субвенцій, дотацій з державного та місцевих бюджетів на 95,5 % і при уточненому плані 54300,4 тис. грн. надійшло 51873,3 тис. грн.

По 3-х сільських бюджетах  доходна частина без урахування трансфертів виконана більш ніж на сто відсотків, виконання склало по Дмитрівському - 131,4 %, по Сахнівщинському – 105,7 %, по Старицьківському – 145,0 %. У коштах перевиконання склало: по Дмитрівському – 174,9 тис. грн., Сахнівщинському – 38,1 тис. грн., Старицьківському – 140,0 тис. грн.. Не виконано доходну частину  по Абрамівській сільській раді (75,8 %), Базилівщинській  (72,1 %), Кошманівській (89,1 %).

Районний бюджет по надходженню доходів без урахування трансфертів за І півріччя 2020 року виконано на 100,5 % і при  уточненому плані 26518,5 тис. грн. фактично надійшло 26652,6 тис. грн., або більше на 134,1 тис. грн. З урахуванням міжбюджетних трансфертів районний бюджет виконано на 98,3 % і при уточненому плані 43858,2 тис. грн. фактично надійшло 43103,6 тис. грн., недовиконання склало 754,6 тис. грн.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб становлять 22476,6 тис. грн., що на 1933,6 тис. грн. більше планових показників (9,4 %). Проти минулого періоду (І півріччя 2019 року) ріст податку на доходи склав 9,4 відсотки або 1928,9 тис. грн. Перевиконання планових показників у поточному періоді досягнуто за рахунок надходження податку на доходи з оренди паїв по ТОВ «Чиста криниця» та заробітної плати по Управлінню з переробки газу та газового конденсату і філії газопромислового управління Полтавагазвидобування.

Фактичні надходження рентної плати за користування надрами  для видобування природного газу, газового конденсату склали  6043,5 тис. грн., що на 3387,4 тис. грн. менше планових показників. Фактичні надходження по районному бюджету склали 4029,0 тис. грн. (68,7 %), по Абрамівському сільському бюджету – 460,4 тис. грн. (51,4 %), по Базилівщинському сільському бюджету – 1554,1 тис. грн. (58,2 %). За аналогічний період  2019 року надійшло рентної плати в сумі 15641,3 тис. грн., тобто за І півріччя 2020 року фактичні надходження зменшилися на 9597,8 тис. грн. або на 61,4 %. Зменшення надходжень відбулося за рахунок того, що рентна плата, яка повинна була надійти від товариства «Укргазвидобування» за січень 2020 року була виплачена та зарахована у останніх числах грудня 2019 року, а також зменшенням видобування природного газу та газового конденсату і зниженням ціни на газ та нафту.

Фактичні надходження інших податків (таких, як плати за землю, податку на нерухомість, єдиного податку та ін.) становлять 6041,4 тис. грн. За І півріччя 2019 року такі надходження склали 7066,3 тис. грн., тобто за І півріччя 2020 року надійшло на 1024,9 тис. грн. менше. Зменшення відбулося за рахунок впливу норм Закону України від 30.03.2020 року №540-IX.

Видаткова частина загального фонду зведеного бюджету району за І півріччя 2020 року виконана в цілому на 77,0 відсотки і при уточненому плані 71654,4 тис. грн. касові видатки склали 55187,3 тис. грн.

            Видатки загального фонду районного бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів виконано в сумі 45337,8 тис. грн., що становить 77,1 % до уточненого розпису на І півріччя 2020 року (58830,0 тис. грн.).

            У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків загального фонду зведеного бюджету району до плану становить:

  • Соціальний захист та соціальне забезпечення – 5193,0 тис. грн. (81,9 %)

  • Освіта – 16796,4 тис. грн. (76,1 %);

  • Охорона здоров’я – 8319,6 тис. грн. (73,5 %)

  • Культура і мистецтво – 6839,7 тис. грн. (71,1 %)

  • Державне управління – 6603,9 тис. грн. (81,4 %)

  • Фізична культура і спорт – 614,7 тис. грн. (63,6 %)

  • Житлово-комунальне господарство – 1280,8 тис. грн. (68,3 %)

  • Транспорт – 870,6 тис. грн. (53,3 %)

  • Інша діяльність – 70,0 тис. грн. (8,5 %)

  • Міжбюджетні трансферти – 8598,6 тис. грн. (96,8 %).

            У структурі видатків загального фонду значною є частка видатків на фінансування соціально-культурної сфери – 44367,3 тис. грн. або 80,4 %.

            Фінансування головних розпорядників коштів в звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань. Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та соціальних виплат станом на 01.07.2020 року відсутня.

Про стан готовності закладів совіти до нового навчального року проінформував завідувач сектору освіти райдержадміністрації Сергієнко Євген Володимирович. За його інформацією 21 серпня 2020 року було проведено об’їзд закладів совіти району з метою перевірки їх готовності до нового навчального року. На даний час в районі функціонують 7 закладів загальної середньої совіти та 7 закладів дошкільної освіти, з яких 4 – у складі НВК, а 3 – самостійні. Усі заклади підготовлені до нового навчального року. Проведено поточні ремонти навчальних кімнат та площ загального користування, для цього за кошти районного бюджету закуплено фарби на суму 49 тис. грн. Проведено ревізії опалювальних систем, відремонтовано системи водопостачання та водовідведення. Значну роботу здійснено щодо забезпечення вимог пожежної безпеки: закуплено вогнегасники на суму46 тис. грн., встановлено пожежні гідранти в Сонячному НВК та Базилівщинській школі, облаштовано приміщення Кошманівського, Сонячного НВК та Кошманівського закладу дошкільної освіти «Ластівка» системи протипожежної безпеки на загальну суму 320 тис. грн., оброблено деревяні конструкції дахів проти займистою речовиною в усіх закладах освіти на суму 190 тис. грн.,а також встановлено блискавко захист у Дмитрівській та Базилівщинській школах на суму  32 тис. грн.

Оголошено тендер на виконання робіт щодо утеплення приміщення Кошманівського НВК на суму 1 млн. 997 тис. грн. Ведеться ремонт опалювальної системи та тепломережі в спортзалі Кошманівського НВК. У Сахнівщинському НВК проводиться поточний ремонт приміщення тепло генераторної на суму 15 тис. грн.

За рахунок субвенції на потреби Нової української школи заключено угоду на постачання меблів для учнів 1 класів на суму 48,5 тис. грн. (сума спів фінансування становить 7,7 тис. грн.). Також укладено договори на придбання засобів навчання та обладнання на суму 44,7 тис. грн. (39,9 тис. грн. – державна субвенція, 4,8 тис. грн. – співфінансування з місцевого бюджету). Подано оголошення про спрощену процедуру закупівлі комп’ютерного обладнання. Для цього виділено 90,8 т – державна субвенція, з яких 84,1 тис. грн., 6,7 тис. грн. – співфінансування з місцевого бюджету). 9 педпрацівників пройшли курси підвищення кваліфікації щодо роботи в НУШ.

Усі учні забезпечені підручниками.

Відремонтовано два шкільні автобуси для підвезення учнів та медпрацівників до місця навчання і роботи, а ще два автобуси перебувають в ремонті.

Сектором освіти райдержадміністрації вжито заходів щодо забезпечення роботи закладів з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного санітарного лікаря України від 30.07.2020 року № 42.

Про стан виконавської дисципліни в райдержадміністрації за підсумками І півріччя 2020 року проінформувала головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу, контролю, організаційної, інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних апарату райдержадміністрації Гуда Інна Олександрівна. За її інформацією за І півріччя 2020року в районну державну адміністрацію надійшло 1150 документів :

61- розпорядження голови обласної державної адміністрації;

953– листів

136- доручення голови та заступників голови обласної державної адміністрації.

Всі документи були поставлені на контроль і доведені виконавцям до опрацювання.

Крім того, поставлено на контроль 73 документів райдержадміністрації:

16 - розпорядження голови районної державної адміністрації з яких 2 розпорядження видані на виконання розпоряджень КМУ та Указів Президента України.;

53- доручень даних на нарадах у голови районної державної адміністрації;

19 - доручень даних на засіданні колегії районної державної адміністрації;

Для відповідальних виконавців щомісяця готуються листи нагадування по виконанню контрольних документів обласної та районної державних адміністрацій.

За звітний період з переліку розпоряджень, листів, доручень обласної та районної державних адміністрацій виконанню підлягало 229 контрольних документів.

Наверх ↑