ЩОТИЖНЕВА НАРАДА У ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Версія для друкуВерсія для друку

04 грудня 2017 року в залі засідань районної державної адміністрації відбулася щотижнева нарада у голови райдержадміністрації Середи Юлії Костянтинівни.

В ході проведення наради розглянуто питання про соціальний захист внутрішньо переміщених осіб.
За інформацією начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Фисуненко Ірини Валентинівни управлінням соціального захисту населення  райдержадміністрації станом на 29.11.2017 року обліковано 95 сімей, у складі яких 156 осіб, з них 32 дітей, 64 пенсіонери, 18 інвалідів, 42 особа працездатного віку, з них 2 осіб потребують працевлаштування.
На сьогодні 35 сімей, у складі яких 61 внутрішньо переміщена особа, одержують призначену управлінням щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
Розпорядженням голови  районної державної адміністрації  від 17.11.2014 № 284 утворено комісію з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим та внутрішньо переміщеним особам з коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб (постанова КМУ від 01.10.2014 р. № 535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та внутрішньо переміщеним особам»). В січні 2017  року комісією прийнято рішення про надання грошової допомоги  в сумі 1176 грн. внутрішньо переміщеній особі на лікування сина. Двом внутрішньо переміщеним особам  надано грошову допомогу в сумі 3000  грн. кожному, з місцевого бюджету в рамках районної комплексної програми «Турбота».
На виконання постанови Кабінету Міністрів України  № 365 від 08.06.2016 року «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» 22.06.2016 року розпорядженням голови районної державної адміністрації створено комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. До складу  комісії включено представників  управління соціального захисту населення,  Пенсійного Фонду, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Центру зайнятості, Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. З початку своєї роботи, у ході 62 засідань, комісією прийнято рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 224 внутрішньо переміщеним особам.Також, даною постановою передбачено здійснення управлінням соціального захисту населення перевірки вказаних у довідці про взяття на облік відомостей про фактичне місце проживання ВПО. На сьогодні  проведено обстеження фактичного місця проживання  244 сімей (наростаючим підсумком з початку року).
Відповідно до Порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 365 „Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особамˮ  стоврено  робочу групу з питань здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування  до складу якої включено представників  управління соціального захисту населення,  Карлівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області, Державної міграційної служби, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Національної поліції,  Центру зайнятості,Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді,Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Додаткові перевірки робочою групою проводяться за наявності інформації про можливу зміну внутрішньо переміщеною особою фактичного місця проживання/перебування без повідомлення у десятиденний строк про це управління соціального захисту населення за новим фактичним місцем проживання/перебування або отримання такої інформації від територіальних органів Пенсійного фонду України, робочих органів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, центрів зайнятості (органів, що здійснюють соціальні виплати);
- наявності інформації про повернення внутрішньо переміщеної особи на тимчасово окуповану територію України, до населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, чи її виїзду за кордон, або отримання такої інформації від МВС, СБУ, Держприкордонслужби, Національної поліції, ДМС, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, волонтерських, благодійних організацій, інших юридичних і фізичних осіб, що надають допомогу внутрішньо переміщеним особам;
- отримання повідомлення від ПАТ “Державний ощадний банк України” про зупинення видаткових операцій за поточним рахунком внаслідок відсутності проходження фізичної ідентифікації внутрішньо переміщеною особою;
- отримання рекомендацій Міністерства фінансів України за результатами проведення верифікації соціальних виплат із зазначенням конкретних причин для припинення відповідних виплат.
З початку року робочою групою проведено 14 обстежень. Головним державним соціальним інспектором направлено  запити на Держприкордонслужбу на 50 осіб про перетин ними кордону або лінії розмежування. Проведено 84 перевірки майнового стану внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території району. Слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 року № 371 внесено зміни до Порядку обліку внутрішньо переміщених осіб, відтепер студенти та учні професійно-технічних навчальних закладів, які перемістилися з тимчасово окупованої території України, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, мають право на отримання довідки про взяття на облік ВПО. Також, постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 року № 370 внесено зміни до порядку надання щомісячної адресної допомоги ВПО для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату ЖКП. Зокрема, грошова допомога призначається у разі наявності житла, яке зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення АТО, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населені пункти, на території яких органи державної влади не здійснюють повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення.
Внутрішньо переміщені особи користуються послугами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Протягом січня - листопада 2017 року надано безкоштовні послуги 4 громадянам,зокрема,відділенням «Соціальної допомоги вдома»  обслуговується 3 особи (послуги соціального робітника). У відділенні «Оздоровчих послуг та фізичного відновлення» 1 внутрішньо переміщена особа отримала фізіотерапевтичні процедури. У відділенні «Організації надання натуральної та грошової допомоги» 10  громадян отримали послуги швачки,перукаря та взуттєвика.
Слід зазначити,що на даний час Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку реалізується  проект «Рука допомоги». Проект реалізується у Полтавській ,Львівській та Харківській областях. Метою  цього  проекту є залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб.
Для участі в пілотному проекті зазначені  особи  звертаються до управління соціального захисту населення за місцем фактичного проживання/перебування з відповідною заявою та документами, що підтверджують статус таких осіб ( довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).Органи соціального захисту населення формують списки осіб, які виявили бажання взяти участь у пілотному проекті.Залучення учасників пілотного проекту до роботи здійснюється державною службою зайнятості шляхом:
– сприяння працевлаштуванню, в тому числі на нові робочі місця;
– пропонування участі в громадських роботах;
– надання безвідсоткової фінансової допомоги на поворотній основі для організації підприємницької діяльності.
Учасникам пілотного проекту, які виявлять бажання організувати підприємницьку діяльність в рамках пілотного проекту, за рішенням комісії має бути надана фінансова допомога у сумі, що не перевищує 40 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на початок відповідного року (станом на 01.01.2017 – 64 тис. грн.).
Учасник,який отримав фінансову допомогу,має право не повертати гроші,якщо :
- сума сплачених податків перевищила суму фінансової допомоги,що повинна бути повернута;
- у перший рік участі в проекті працевлаштував двох осіб-членів малозабезпеченої сім’ї чи  внутрішньо переміщених осіб або учасників АТО строком не менше,ніж два роки.
На даний час 6 осіб з числа внутрішньо переміщених написали заяви на участь в пілотному проекті,з них -2 особи працевлаштовано, 2-відмовились від участі в проекті. Наразі, робота з потенційними учасниками проекту продовжується.
Управлінням соціального захисту населення забезпечується постійне інформування громадськості про підтримку органами виконавчої влади району внутрішньо переміщених осіб. Матеріали відповідної тематики розміщуються в засобах масової інформації,  на сайті районної державної адміністрації та інформаційних стендах .В ході роботи по забезпеченню соціального захисту та повноти єдиної інформаційної бази даних щодо внутрішньо переміщених осіб, управління взаємодіє з Департаментом соціального захисту населення Полтавської ОДА,  Карлівським  об’єднаним  управлінням Пенсійного фонду України Полтавської області , Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді , Машівською ЦРЛ, Машівською районною філією Полтавського обласного центру зайнятості, Фондом соціального страхування , представниками Червоного Хреста,  та іншими  службами району.
Про підсумки проведення комплексу осінньо-польових робіт в районі проінформував начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації Палатай Федір Васильович.
За його інформацією урожай ранніх зернових культур зібрано на площі 7038 га. Отримано валовий збір зерна по всіх категоріях господарств 32483 т, середня урожайність становить 46,2 ц/га, в тому числі:
- Озимої пшениці зібрано на площі 6242 га, валовий збір29027 т, урожайність 46,5 ц/га;
- Озимого жита площа 14 га, вал 35,3 т, урожайність 25,2 ц/га;
- Озимого ячменю площа 70 га, вал 230 т, урожайність 32,9 т;
- - ярого ячменю площа 662 га, вал 3066 т, урожайність 46,3 ц/га;
- Гороху площа 50 га, вал 125 т, урожайність 25,1 ц/га.
Овочеві культури зібрано на площі 4,97 га з них: капуста 1,27 га, валовий збір 3,39 т, урожайність 26,7 ц/га; огірки 0,6 га, вал 0,651 т, урожайність 10,9 ц/га; помідори 0,9 га, вал 2,76 т, урожайність 30,7 ц/га;
Столовий буряк 1,5 га, вал 13,05 т, урожайність 87 ц/га; кабачки 0,7 га, вал 3,8 т, урожайність 54,3 ц/га; картопля 1,4 га, вал 2,09 т, урожайність 14,9 ц/га.
До збирання пізніх зернових сільськогосподарських культур підлягає всього 48047 га, з них кукурудзи на зерно 30155 га, соняшнику 11788, сої 6104 га.
За оперативними даними, станом на 01 грудня зібрано 92 % всіх пізніх зернових культур:
- Сої на площі 5493 га (90 % від загальної площі), намолочено 5712 т, урожайність 10,4 ц/га;
- Соняшнику на площі 11036 га (94 % від загальної площі), намолочено32920 т, урожайність 29,8 ц/га;
- Кукурудзи на площі 27743 га (92 % від загальної площі), намолочено 122069 т, урожайність 44 ц/га.
Проводиться до обробіток ґрунту на зяб, станом на звітну дату підготовлено 29100 га.
Цьогорічні погодні умови негативно вплинули (суха осінь) на посіви озимих культур. Тому під урожай 2018 року господарствами району посіяно озимих зернових на площі культур – з них: озимої пшениці 6394 га, озимий ячмінь 50 га, озиме жито 10 га, озимі на зелений корм 15 га.
Обстеження посівів озимих зернових культур показує, що сходи отримано на 90 % площі, які є зрідженими.
За період осінніх польових робіт при посіві та підготовці ґрунту під урожай 2018 року придбано 1916 т діючої речовини. мінеральних добрив з них азоту 1400 т діючої речовини, фосфор 362 т діючої речовини, калію 154 т діючої речовини, та використано3049 т діючої речовини.
Потреба в паливно-мастильних матеріалах на вересень – грудень по сільськогосподарських підприємствах складає 2615,8 т, з них 2362,3 т дизельного пального та 250,5 т бензину. Станом на 01.12.2017 року сільськогосподарськими підприємствами різних форм власності забезпечені паливно-мастильними матеріалами на 84 %.

 

Наверх ↑