РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Версія для друкуВерсія для друку

26 лютого 2020 року в залі засідань районної державної адміністрації відбулося розширене засідання колегії райдержадміністрації під головуванням Карацюпи Андрія Олексійовича.

Згідно порядку денного першим звучало питання про запровадження системи, що дозволяє передбачити, оцінити ризики і запобігти випуску небезпечної харчової продукції в освітніх закладах району. Доповідав завідувач сектору освіти райдержадміністрації Сергієнко Євген Володимирович.

    За його інформацією харчоблоки закладів освіти району, як оператори ринку харчових продуктів, пройшли  державну реєстрацію в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Полтавській області .

    Процедуру державної реєстрації потужностей визначено Порядком проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженим наказом Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39.

    Міжнародна системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (англ. HACCP — Hazard Analysis and Critical Control Points) — система, яка ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Іншими словами — це аналіз ризиків і контролю критичних точок.     

Система НАССР:

         1. Стосується лише безпечності харчових продуктів і не стосується їх якості.

        2. Запобіжний інструмент контролю за небезпечними факторами.

        3. Не гарантує безпечності харчових продуктів, а лише зменшує ризик виникнення випадків щодо загрози їх безпечності.

        4. Не автономна програма. Її основа — це система заходів контролю, що складається з програм-передумов, які потрібно запровадити й належно підтримувати.

     Контроль за реалізацією вимог чинного законодавства щодо впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, покладено на Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Протягом серпня-грудня проводилось навчання працівників, що причетні до реалізації програм – передумов.

Сектором освіти райдержадміністрації 29.01.2020 року проведено нараду директорів де розглядалось питання впровадження системи НАССР в навчальних закладах району де було  надано методичну допомогу та обговорено найбільш проблемні питання які виникли, а саме:

-         В малокомплектних школах питання впровадження системи НАССР повністю покладено на директора та 1 кухаря;

-         Забезпечення кваліфікованими кадрами (кухарі);

-         В Кошманівському, Базилівщинському та Абрамівському навчальних закладах харчоблоки знаходяться в пристосованих приміщеннях.

-         Закупівля та оновлення інвентаря, поновлення посуду, оновлення мийок.

      До початку оздоровчого періоду ці питання будуть вирішені, так на  черговій сесії районної ради виділено:

-          33 тис. грн. на закупівлю посуду;

-         16 тис. грн. на фільтри для води;

-         14 тис. грн. на столи для Кошманівського ДНЗ «Ластівка» 

          Базилівщинською  сільською радою виділено кошти ( 70 000 .00 грн.) на придбання :

-         шафи для зберігання санітарного та спеціального одягу працівників харчоблоку;

-         виробничих столів;

-         гратчастих полиць для просушування кухонного посуду;

-         набору меблів для їдальні ( столи, стільці);

-         придбання і встановлення умивальника для миття рук на харчоблоці.

Проведено капітальний ремонт харчоблоку в Абрамівському НВК «ЗНЗ-ДНЗ» (130 тис.грн.)

-         2 холодильники,

-         Електром’ясорубка,

-         Електроплита,

-         Бойлер,

-         Окреме місце для миття рук кухарів,

-         Окремий туалет для працівників кухні,

-         Нові меблі у кухні,

-         Витяжка біля плити,

-         Нові шафи для одягу кухарів.

        В Дмирівській ЗОШ I-III ст. влітку 2019 року на харчоблоці зроблено капітальний ремонт, а саме:

-         розширене приміщення харчоблоку, за рахунок знесення перегородок;

-         замінена система водопостачання та водовідведення;

-         зроблена система вентиляції;

-         повністю перероблено електроосвітлення;

-         ремонт стін та підлоги зроблено відповідно до санітарно-гігієнічних вимог.

-         в достатній кількості придбано холодильне обладнання.

-         придбано цільнометалеві столи та стелажі з нержавіючої сталі.

З другого питання доповідав завідувач сектору з питань оборонної роботи, цивільного захисту  та взаємодії з правоохоронними органами Турлій Володимир Іванович.

За його інформацією призов громадян 1992-2001року народження на строкову військову службу проводиться згідно Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу, Указу Президента України «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2019році» №22/2019 року, наказу Міністра оборони України, розпорядження голови Машівської райдержадміністрації  «Про черговий призов громадян району на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань у квітні – червні 2019року» №29 від 12.02.2019року та розпорядження голови Машівської райдержадміністрації  «Про черговий призов громадян району на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань у жовтні – грудні 2019року» №124 від 20.08.2019року, наказу військового комісара Машівського РВК №19 від 20.02.2019року та наказу військового комісара Машівського РВК №165 від 09.09.2019року, Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002року №352

 

Навесні 2019року

Восени 2019

Підлягало призову

208

132

Викликалося на призов

208

132

З’явилося

174

113

Не з’явилося

34

19

Визнано придатними до

Військової служби

156

94

Планове завдання

14

17

Призвано на строкову військову службу з них:

14

9

Сухопутні війська

9

8

Державна спеціальна служба транспорту

1

0

Національна гвардія України

4

1

Повернуто з обласного збірного пункту за відсутністю команди на відправку

2

0

За результатами медичного огляду призовників                              

 

Навесні 2019року

Восени 2019

кількість

          %

кількість

          %

Придатні до військової служби

156

75

94

71

Отримано відстрочку на лікування

7

3

9

6,8

Непридатні до в/сл. в мирний час,обмежено здатні у в/час

11

5,3

10

7,6

При проведенні чергового призову мали місце, як позитивні так і негативні явища, аналіз розшуку призовників Машівського району, які ухиляються від проходження строкової військової служби показує, що ситуація в цьому питанні погіршилася. Військовий комісаріат постійно проводить активний розшук громадян які ухиляються від виконання військового обліку.

Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2020року №352 «Положення про підготовку і проведення призову громадян України  на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» на території Машівського району Полтавської області, в період з 01 квітня по 30червня 2020року буде проведено черговий призов громадян 1993-2002 років народження на строкову військову службу. Крім того, навесні 2020року не будуть призиватися на строкову військову службу призовники, які не мають базової середньої освіти,перебувають на обліку у наркологічному і психоневрологічному диспансерах, перебувають на обліку в органах поліції під слідством, притягалися чи притягуються до кримінальної відповідальності, а також призивати на строкову військову службу 18-ти та 19-річних юнаків не будуть за виключенням тих випадків, коли вони добровільно виявляють бажання вступити до лав Збройних сил України.

Проблемними залишаються питання виділення транспорту та ПММ Машівський РВК для постійно  активного розшуку громадян, які ухиляються від виконання військового обліку та визначення по кожній сільській раді персонального завдання на весняний призов 2020року.

З третього питання доповідала головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу, контролю, організаційної, інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних апарату райдержадміністрації Гуда Інна Олександрівна.

За її інформацією протягом 2019 року  від вищестоящих органів влади в районну державну адміністрацію надійшло 1926 документів,  що на 6,7% більше порівняно з минулим роком:

97 розпорядження голови обласної державної адміністрації;

1623 – листи,

206 - доручення голови та заступників голови обласної державної адміністрації.

Всі документи були поставлені на контроль і доведені виконавцям до опрацювання.

Крім того, поставлено на контроль 129 документів райдержадміністрації:

28 - розпорядження голови районної державної адміністрації з яких 5 розпорядження видані на виконання розпоряджень КМУ та Указів Президента України.;

58- доручень даних на нарадах у голови районної державної адміністрації;

43- доручень даних на засіданні колегії районної державної адміністрації.

Для відповідальних виконавців щомісяця готуються листи нагадування по виконанню контрольних документів обласної та районної державних адміністрацій.

Аналіз стану виконавської дисципліни щодо роботи з документами за 2019 рік свідчить, що структурні підрозділи райдержадміністрації, районні управління і відділи, виконкоми селищної і сільських рад продовжують здійснювати заходи, спрямовані на підвищення ефективності управлінської діяльності, відповідальності керівних кадрів за виконання законів України актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови обласної і районної державних адміністрацій.

За звітний період з переліку розпоряджень, листів, доручень обласної та районної державних адміністрацій виконанню підлягало 1251 контрольних документів. На виконання документів вищестоящих органів інформації відправляються вчасно, але треба звертати увагу на зміст викладений в інформаціях. Відділом контролю обласної державної адміністрації  проаналізовано та узагальнено  відповіді- рекомендовано провести роботу з відповідальними виконавцями щодо змісту та конкретики в інформаціях.

       Також  в райдержадміністрації  проводяться дні  контролю. За 2019  рік в райдержадміністрації проведено 5 днів контролю по виконанню розпоряджень голови районної державної адміністрації, при заступниках голови районної державної адміністрації і запрошених відповідальних виконавцях.

     Станом на 01.12.2019 року  підготовлено та доведено виконавцям 66 доручення даних на нарадах у голови райдержадміністрації та 37 доручень даних на засіданнях колегії райдержадміністрації. Виконання доручень голів облдержадміністрації, райдержадміністрації, їх заступників знаходиться під постійним контролем.

Наверх ↑