АПАРАТНА НАРАДА

Версія для друкуВерсія для друку

09 вересня 2019 року в залі засідань районної державної адміністрації відбулася щотижнева нарада у голови райдержадміністрації. Нараду проводив виконувач обов’язків голови райдержадміністрації Човновий Віталій Сергійович.

         В ході проведення наради розглянуто 3 питання:

1.     Про забезпечення права дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на сімейне виховання.

2.     Про стан фінансування бюджетних установ.

3.     Про роботу архівного сектору районної державної адміністрації за 8 місяців 2019 року.

         По першому питанню інформувала присутніх начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Пасхалова Олена Михайлівна. За її інформацією, на території району на первинному обліку служби у справах дітей під опікою громадян  перебувають 32 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, всі діти влаштовані в сімейні форми.  23 дітей виховуються в сім’ях опікунів, 9 дітей виховуються в  прийомних сім’ях та будинках сімейного типу.

Постійно проводиться інформаційна кампанія серед населення щодо альтернативних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування таких як прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу. На даний час  в районі функціонує  1 прийомна сім’я, в якій виховується  2 дітей. Два будинки сімейного типу виховують 14 дітей.

Службою у справах дітей здійснюється контроль за належними умовами утримання, навчан­ня, виховання дитини, над якою встановлено опіку/піклування, яка влаштована в прийомну сім'ю шляхом відвідування родини, а  також:

- ведеться контроль за цільовим використанням коштів опікунами/ піклувальниками.  Відповідно до Закону України ”Про соціальну допомогу сім’ям з дітьми. Щорічно опікуни (піклувальники)  подають звіти про використані кошти;

-  щомісячно готується та подається в ССД ОДА узагальнену інформація про призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним сім’ям району за принципом “гроші ходять за дитиною”;

- здійснюється нагляд за дотриманням опікунами (піклувальниками)  чинного законодавства щодо збереження життя та здоров’я дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (проходять  з підопічними дітьми медичні обстеження двічі на рік);

-  щорічно готуються висновки про стан утримання, навчання та виховання дитини на основі інформації соціального працівника, класного керівника, дільничного лікаря-педіатра.

З метою попередження соціального сирітства, проводиться робота з сім’ями, які опинились в складних життєвих обставинах. В цьому напрямку налагоджена співпраця з районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

За минулий період 2019 року 2 дитини, які набули статус дітей, позбавлених батьківського піклування та влаштовані в дитячий будинок сімейного типу на території іншого району. 3 осіб з числа дітей сиріт та дітей, позбавлених батьтківського піклування знято з обліку в зв'язку із досягненням повноліття.

         Про стан фінансування бюджетних установ інформувала присутніх начальник фінансового управління райдержадміністрації  Кобець Алла Михайлівна. З її слів, районний бюджет по надходженню доходів без урахування трансфертів за 8 місяців 2019 року виконано на 99,2 і при  уточненому плані 39430,8 тис.грн. фактично надійшло  39103,4тис. грн., або недовиконано планові призначення у сумі 327,4 тис.грн.

          Видатки загального фонду районного бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів виконано в сумі 92719,0 тис.грн, що становить 82,5 % до уточненого розпису на 8 місяців 2019 року.

          У розрізі основних галузей бюджетної сфери обсяг видатків загального фонду районного бюджету до плану становить:

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 35819,6 тис.грн (86,7%);

- освіта – 18863,2 тис.грн (76,4%);

- охорона здоров’я – 12720,7 тис.грн (83,6%);

- культура і мистецтво – 9543,1 тис.грн (81,9%);

- державне управління – 2138,6 тис.грн (68,3%);

- фізична культура і спорт – 831,9 тис.грн (62,1%);

- міжбюджетні трансферти – 10972,6 тис.грн (99,0%).

          На заробітну плату з нарахуваннями працівникам районних бюджетних установ витрачено 35125,7 тис.грн (37,9%), на оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги – 4266,7 тис.грн (4,6%), на інші видатки (в тому числі пільги, допомоги, субсидії, оплата послуг, медикаменти, продукти харчування та ін.) – 53326,6 тис.грн (57,5%)

         Всього на галузі соціально-культурної сфери витрачено 79916,8 тис.грн, що становить 86,2 відсотки до загального обсягу видатків районного бюджету. 

         Видатки спеціального фонду районного бюджету профінансовано в сумі 2687,5 тис.грн. Кошти використані на придбання предметів довгострокового користування для бюджетних установ району, капітальні ремонти установ. Закінчується проведення ремонтних робіт в установах, також до кінця року планується освоїти кошти, які надійшли з обласного бюджету та державного бюджету на придбання техніки, меблів, та придбання послуг з швидкісного інтернету для шкіл району.

         Фінансування головних розпорядників коштів в звітному періоді проводилось відповідно до розпису асигнувань в межах зареєстрованих бюджетних зобов’язань. Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та соціальних виплат станом на 1 вересня 2019 року відсутня.

 

        По третьому питанню інформувала присутніх завідувач архівного сектору райдержадміністрації  Жуковська Ірина Петрівна. За її інформацією, архівний сектор Машівської районної державної адміністрації  налічує 75 фонди, що містять 18990  одиниці зберігання.    За 8 місяців 2019 року на державне зберігання прийнято  управлінську документацію  Павлівської сільської ради за 2017 рік,  Коновалівської сільської  ради за 2017 рік, Новотагамлицької сільської ради за 2011-2017 роки, Малонехворощинської сільської ради за 2017-2017 роки, Ряськівської сільської ради за 2016-2017 роки, Михайлівської сільської ради за 2015-2017 роки, Дмитрівської сільської ради за 2009-2015 роки, Селещинської сільської ради за 2015-2017 роки.

          На ЕПК державного архіву Полтавської області схвалені описи справ на управлінську документацію  Павлівської сільської ради за 2017 рік,  Коновалівської сільської  ради за 2017 рік, Новотагамлицької сільської ради за 2011-2017 роки, Малонехворощинської сільської ради за 2015-2017 роки, Ряськівської сільської ради за 2016-2017 роки, Михайлівської сільської ради за 2015-2017 роки, Дмитрівської сільської ради за 2009-2015 роки, Селещинської сільської ради за 2015-2017 роки, Машівського районного суду за 2011-2017 роки, фінансового управління Машівської районної державної адміністрації за 2011-2015 роки.

        Комплексні перевірки стану організації діловодства, роботи експертних комісій та архівних підрозділів проводились у  виконавчих комітетах  Дмитрівської та Старицьківської   сільських рад.

       Прийнято на державне зберігання 460 одиниць зберігання та погоджено на ЕПК Держархіву області описів управлінської документації 617 од.зб.

          Проводиться науково-технічне опрацювання документів  Машівської районної державної адміністрації, Машівської районної ради, Андріївської, Базилівщинської, Старицьківської, Абрамівської сільських рад по 2017 рік.

           Надано 97 довідки соціально-правового характеру та 13 тематичних довідки. Тематика запитів соціально-правового характеру, які надійшли за  8 місяців 2019 року:

-         підтвердження трудового стажу – 15%

-         про надання дозволу на забудову – 10%

-         приватизація земельних ділянок – 50%

-         виділення земельних ділянок – 20%

-         надання житла 5%.

        До списку №1 джерел формування Національного архівного фонду, які передають документи до  архівного сектору Машівської районної державної адміністрації, а саме, органи виконавчої влади відносяться Машівська районна державна адміністрація, відділ освіти, сім»ї молоді та спорту, сектор культури , фінансове управління,  управління агропромислового розвитку Машівської районної державної адміністрації, виконавчі комітети селищної та сільських рад, громадські організації (профспілки).

        На 01 січня 2019 року  документи в Машівській районній державній адміністрації впорядковані, описані по 2014 рік, відділі освіти по 2015 рік, фінансовому управлінні по 2015 рік, відділ культури і туризму райдержадміністрації по 2010 рік, управлінні агропромислового розвитку  по 2010 рік, ЦРЛ по 2012 рік.

         По завершенню наради виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації  було надано  ряд рекомендацій та доручень керівникам структурних підрозділів.

Наверх ↑