АПАРАТНА НАРАДА

Версія для друкуВерсія для друку

12 серпня 2019 року в залі засідань районної державної адміністрації відбулася щотижнева нарада у голови райдержадміністрації. Нараду проводив виконувач обов’язків голови райдержадміністрації Живодьор Роман Євгенійович.

         В ході проведення наради розглянуто 3 питання:

1.     Про стан готовності закладів освіти до нового навчального року.

2.     Про стан призначення і виплати основних видів державних соціальних допомог.

3.     Про роботу із зверненнями громадян в комунальному некомерційному підприємстві Машівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги Машівської районної ради Полтавської області.

         По першому питанню інформував присутніх начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації Сергієнко Євген Володимирович. За його інформацією, станом на 09.08.2019р. заклади освіти району готові до початку нового навчального року на 70%. Проведені поточні ремонти класних кімнат, коридорів, актових та спортивних залів; відремонтовано теплогенераторні, системи опалення, водопостачання та водовідведення. Повірено манометри, газові лічильники, зроблено перевірку опорів заземлення, вентиляційних. Оператори газових котелень пройшли навчання.

         На даний час ведеться ще ряд важливих ремонтних робіт. Проводиться ремонт харчоблоків у Дмитрівській ЗОШ І-ІІІ ст. та Абрамівському НВК, коридорів та даху у Базилівщинській ЗОШ І-ІІ ст., споруджуються ганки та ведеться переобладнання кімнати для першокласників у Кошманівському НВК, ремонт ганку у Сонячному НВК. Продовжується ремонт даху у Сахнівщинському НВК.

         Буде значно поліпшена навчально-матеріальна база  закладів освіти. Виготовляються парти для учнів перших класів, буде поповнено комп’ютерну техніку на суму близько 200 тисяч грн. Для Сонячного НВК буде придбано інтерактивну дошку. На 150 тисяч грн. замовлено меблі для Абрамівського, Сахнівщинського НВК та Дмитрівської ЗОШ. За кошти державного бюджету  для учнів перших класів буде придбано дидактичний та роздатковий матеріал на суму 38 тисяч грн.

         Ведуться ремонти транспортних засобів для підвезення учнів та педагогічних працівників до  місця навчання та додому. Учителі перших класів пройшли відповідні навчання та одержали сертифікати на право викладання предметів у перших класах. Школи педагогічними кадрами забезпечені. Проте, є вакансії учителя інформатики  у Базилівщинській ЗОШ І-ІІ ст. , учителя іноземної мови в Абрамівському НВК та учителя української мови та літератури в Сахнівщинському НВК.

         Через відсутність учнівських контингентів не набрано перші класи в Абрамівському НВК та Дмитрівській ЗОШ І-ІІІ ст.

         Усі учні шкільного віку охоплені навчанням.

         Працівники закладів проходять медичні огляди згідно графіків. Станом на 1 вересня учні шкіл будуть забезпечені підручниками на 99%. На даний час ведеться комплектування біб фондів.

         20 серпня планується об’їзд закладів освіти з метою перевірки їх готовності до роботи в новому навчальному році.

         22 серпня буде проведено конференцію педагогічних працівників та методичні об’єднання.

         Але є ще ряд нагальних питань, які потрібно буде вирішити найближчим часом.  У районі не проведено конкурс на керівника інклюзивно-ресурсного центру, чим порушено права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття повної загальної середньої освіти. Державою  виділено субвенцію  на утримання відповідного закладу. Так, у 2019р. для нашого району вона складає лише на заробітну плату працівників 1040757 грн. та  на придбання обладнання і предметів довгострокового користування 1214333 грн. Але ці кошти до цього часу не використані.

         Районна рада затягує вирішення питання щодо виготовлення правоустановчих документів на землю, на якій знаходяться заклади освіти.

         До цього часу не розпочато ремонт спортивного залу в с.Кошманівка.

         Питання готовності закладів освіти до нового навчального року знаходиться на постійному контролі відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту. Дане питання розглядалося на апаратній нараді у начальника відділу та на нараді керівників закладів освіти. Вживаються заходи щодо повної готовності закладів освіти до 1 вересня 2019р.

           Про стан призначення і виплати основних видів державних соціальних допомог інформувала присутніх начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Фисуненко Ірина Валентинівна. З її слів, протягом  січня –липня 2019  року  в рамках єдиної технології прийому громадян за принципом «єдиного вікна» прийнято 811 заяв для надання усіх видів державної соціальної допомоги .

Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу сім’ям з дітьми» на обліку в управлінні перебуває 761 особа, проведено нарахування на суму 6 520 490,77  грн.

Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» на обліку в управлінні перебуває 181 сім'я, проведено нарахування на суму 3 235 564,47 грн.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про надання тимчасової допомоги, батьки яких ухиляються від сплати аліментів» на обліку в управлінні перебуває 3 осіб, проведено нарахування на суму

10 840,55 грн.

         Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» в управлінні на обліку перебуває і отримує допомогу  256  осіб. Загалом, за І півріччя 2019 року  нараховано та виплачено допомоги на суму 3 164 793,88 грн.
      Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» на обліку перебуває та отримує допомогу 62 осіб, за звітний період   нараховано та виплачено допомоги на суму 678 963,89 грн.

Щомісячну грошову допомогу на догляд малозабезпеченій особі, яка проживає з  особою з інвалідністю  1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею» на обліку в управлінні перебуває 19 осіб, за  січень-липень 2019 року нараховано та виплачено допомоги на суму

177 322,72 грн.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» компенсацію отримує  65 осіб,  нараховано та виплачено допомоги на суму 85 380,35 грн.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян» компенсаційні виплати особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю  І групи або особою, яка досягла 80 років отримує 20 осіб, проведено нарахування на суму 4 346,25 грн.

           Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»  виплачено допомоги 1 прийомній сім’ї та 2 будинкам сімейного типу на загальну суму 630 467,88 грн.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»  нараховано та виплачено допомоги  9 особам на загальну суму 36 339,38 грн.

Відповідно до Порядку виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2019 року № 250  нараховано та виплачено допомогу на дітей,які виховуються у багатодітних сім'ях 96 особам,на суму 843 677,36 грн.

Відповідно до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 30.01.2019 року № 38 компенсацію за надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» призначено та виплачено 1 отримувачу  на суму 1626,00 грн.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» на обліку в управлінні перебуває 154 особи . Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг»  за січень-липень 2019 року  до управління звернулось 57  сімей. Станом на 01.08.2019 року зазначену адресну допомогу отримує 49  сімей. За І півріччя 2019 року  виплачено коштів на загальну суму 556 471,64 грн. 

       Контроль за своєчасним і належним наданням державних соціальних допомог здійснюється через Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області шляхом контролю за правильністю та своєчасністю призначення допомог.

        По третьому питанню інформувала присутніх головний лікар комунального некомерційного підприємства Машівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги Машівської районної ради Полтавської області Явтушенко Світлана Петрівна. За її інформацією, за 2018 рік на особистому прийомі головним лікарем прийнято - 7 чол., заступником – 17 чол., на «гарячу лінію» звернулися 7 чоловік.

  Основні питання по яких звертаються громадяни:

- про надання медичної допомоги;

- про забезпечення ліками та виробами медичного призначення;

- інші питання.

    Всі звернення реєструються, вивчаються причини, що викликають звернення і вживаються заходи щодо їх усунення.

          По завершенню наради виконувачем обов’язків голови райдержадміністрації  було надано  ряд рекомендацій та доручень керівникам структурних підрозділів.

Наверх ↑